منتديات الجريح
مرحبا بكم فى منتديات الجريح و نتمنة لكم احلا الاوقات السعيدة ونرجو التسجيل و المشاركة بى بعض الموضيع مع تحيات ادارة المنتدى
منتديات الجريح
مرحبا بكم فى منتديات الجريح و نتمنة لكم احلا الاوقات السعيدة ونرجو التسجيل و المشاركة بى بعض الموضيع مع تحيات ادارة المنتدى
منتديات الجريح
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات الجريح

اكبر وا اضخــــــــــم منتدى للابداع و التميز
 
الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

  أنبسي بيدي استفه بشكل تاني

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
samehmisse
عـﮯـضـﮯـو لامــع
عـﮯـضـﮯـو لامــع
samehmisse


آلـღـهـوآيـღـة : : غير معروف
الدوله : غير معروف
عدد المساهمات : 32
نقاط : 4178
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 13/03/2013
المزاج : alex

بطاقة الشخصية
العاب:

 أنبسي بيدي استفه بشكل تاني Empty
مُساهمةموضوع: أنبسي بيدي استفه بشكل تاني    أنبسي بيدي استفه بشكل تاني Emptyالسبت مارس 16, 2013 8:38 am

أنبسي بيدي استفه بشكل تاني



النافيكات
كود PHP:
REPLACE INTO `npcs` VALUES ('3236', '0', '0', 'freenpc', '0002', '9958', '-1', '1002', '0413', '0381', '0000', '0000', '0000', '0000', '0000', '0000', '0000', '0000', '0', '0', '0', '0', '', '0000', '00', '00', '0000', '00', null);
كود الانبسي

كود PHP:
#region Npc Stuff By AbdouMatrix
case 3236:
{
switch (npcRequest.OptionID)
{
case 0:
{
dialogs.Text("Hello! IM Awarder Item i will give you items for your professional, CopyRight By AbdouMatrix");
dialogs.Option("Stuff", 1);
dialogs.Option("Weapons", 2);
break;
}
case 1:
{

if (client.Entity.Class >= 50 && client.Entity.Class <= 55)
{
client.Inventory.Addmatrix(123039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(112039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(135039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120069, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(601079, 0, 2);


}
if (client.Entity.Class >= 20 && client.Entity.Class <= 25)
{
client.Inventory.Addmatrix(111049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(900009, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(131039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(141049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
}
if (client.Entity.Class >= 70 && client.Entity.Class <= 75)
{
client.Inventory.Addmatrix(611029, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(410529, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(139049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(144069, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);

}
if (client.Entity.Class >= 40 && client.Entity.Class <= 45)
{
client.Inventory.Addmatrix(113029, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(133029, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(142029, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(500079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
}
if (client.Entity.Class >= 60 && client.Entity.Class <= 65)
{
client.Inventory.Addmatrix(143049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(136039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(610079, 0, 2);
}
if (client.Entity.Class >= 10 && client.Entity.Class <= 15)
{
client.Inventory.Addmatrix(118049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(130039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
}
if (client.Entity.Class >= 100 && client.Entity.Class <= 101 || client.Entity.Class >= 142 && client.Entity.Class <= 145 || client.Entity.Class >= 132 && client.Entity.Class <= 135)
{
client.Inventory.Addmatrix(114049, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(134039, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(421079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(121089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(150079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(120089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(160079, 0, 1);
}
break;


}
case 2:
{
client.Inventory.Addmatrix(410089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(420089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(480089, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(490079, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(530099, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(561099, 0, 1);
client.Inventory.Addmatrix(560089, 0, 1);
break;
}


}
break;
}

#endregion
وحط الكود ده في
كود:
Game\ConquerStructures\Inventory.cs
كود PHP:
public bool Addmatrix(uint id, byte plus, byte times)
{
Database.ConquerItemInformation infos = new Database.ConquerItemInformation(id, plus);
while (times > 0)
{
if (Count <= 39)
{
Interfaces.IConquerItem item = new Network.GamePackets.ConquerItem(true);
item.ID = id;
item.Plus = 12;
item.Enchant = 255;
item.Bless = 7;
item.Bound = true;

item.SocketOne = Game.Enums.Gem.SuperDragonGem;
item.SocketTwo = Game.Enums.Gem.SuperDragonGem;
item.Durability = item.MaximDurability = infos.BaseInformation.Durability;
Add(item, Enums.ItemUse.CreateAndAdd);
}
else
{
return false;
}
times--;
}
return true;
}
ليك حرية التعديل في الجزء ده
كود PHP:
item.ID = id;
item.Plus = 12;
item.Enchant = 255;
item.Bless = 7;
item.Bound = true;

item.SocketOne = Game.Enums.Gem.SuperDragonGem;
item.SocketTwo = Game.Enums.Gem.SuperDragonGem;
12 البلص
255 الhp في الايتم
7 الدمج
item.Bound = true; تخلي الايم فري
او عايزها مش فري شيلها

والباقي الجمايات طبعا مش محتاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
أنبسي بيدي استفه بشكل تاني
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» [حصري] باند بشكل جديد New Edited Ban

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الجريح :: [Conquer] :: شروحات [5375 الى 5800] :: سورسات [5375 الى 5800]-
انتقل الى: